.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم یادی به یاد دیروز در نوشهر

شمال نیوز: کانون پرورش فکری نوشهر با حضور اعضای قدیم و جدید خود یاد و خاطره سالها فعالیت کانونی را گرامی داشت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش کودکان ونوجوانان مازندران، زهرا ایکانی نژاد در این خصوص گفت: این مراسم با حضور اعضای قدیم و جدید مرکز، مدیر کانون پرورش فکری استان ،قاسم  احمدی نماینده منتخب مردم نوشهر و چالوس ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان نوشهرو بهمن خواجوند بخشدار مرکزی نوشهر در مرکز فرهنگی و هنری نوشهر برگزار گردید.
در این مراسم قاسم عزیز زاده گرجی مدیر کانون پرورش فکری مازندران بابیان خیرمقدم به حضار، هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت یاد و خاطره سالها فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری مازندران عنوان کرد وافزود:برگزاری این مراسم با حضور اعضای قدیم و جدید کانون در کنار هم می تواند به عنوان فرصت و انگیزه قوی برای کودکان ونوجوانان کانونی به حساب آید که عزم و اراده آنها را در انتخاب آگاهانه تر برای آینده شان مصمم تر نماید.
گرجی یکی دیگر از هداف این برنامه ها راکه در کلیه مراکز فرهنگی استان اجراگردیده و یا در حال انجام است، شناسایی اعضای قدیمی که امروز جزو چهر های شاخص و موثر جامعه می باشند عنوان کرد تا از توان و ظرفیت آنها در جهت توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی  کانون بتوان بهره برد.
در ادامه برنامه دکترکامیان  خزایی ،استاد دانشگاه وعضو قدیم کانون به بیان خاطراتی از زمان حضور خود در کانون پرداخت.
وی افزود شهر ما برای کودکان و نوجوانان در زمینه فرهنگی و هنری و بالاخص علمی از بضاعت چندانی برخوردار نیست و با ارائه طرحی مبنی بر خانه علم در مجموعه فعالیتهای کانون پیشنهاد داد با احداث یک مجموعه فرهنگی بزرگ و چند منظوره در این مکان  و با همت مسئولین  حاضر در جلسه بالاخص نماینده محترم منتخب مردم می توان نیاز کودکان و نوجوانان شهرمان را بر آورده ساخت.
در ادامه قاسم دکتر احمدی عضو قدیمی کانون و نماینده جدید مردم نوشهرو چالوس در مجلس شورای اسلامی هم به بیان خاطرات دوران کودکی اش در کانون اشاره کرد و ضمن اجرای زیبای برنامه قصه خوانی  منظوم از کتاب "دست به کتاب پا بی جوراب" که در زمان کودکی از کانون به امانت گرفته بودند و تا کنون در خاطره شان باقی مانده بود مجموعه حاضرین را به وجد آورد.
وی همچنین با حمایت از طرح  پیشنهادی دکتر خزایی تاکید داشت: تلاش خود در راستای اجرایی شدن این طرح بکار خواهد گرفت.
گفتنی است در این مراسم دیگر اعضای قدیم کانون همچون:نورالله خزایی کارشناس امور اجتماعی در معاونت برنامه ریزی استاندار ی مازندران ،خواجوند مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان نوشهرو عبادی مدیر مدرسه فتح امیرود حضور داشتند که به بیان خاطرات خود در کانون پرداختند و در گفتگوی دو سویه با اعضای فعلی کانون آنها را به انجام فعالیت های فرهنگی و مطالعه مفید تشویق نمودند.
لازم به ذکر است در این مراسم برنامه هایی از قبیل: اجرای موسیقی توسط هنرجوهای کودک کلاس کانون ، اجرا سرود توسط اعضاء کانون، مراسم جشن سبزینه بمناسبت عید نوروز واجرای سرود توسط اعضاء نوجوان کانون برگزار گردید.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.